ΟΙΚΙΑΚΟΣ - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ΣΤΡΩΜΑΤΟΠΟΙΙΑ
Έκδοση | 3 |
Έτος Δημοσίευσης | Ιούνιος, 2019 |
Χώρα | Ελλάδα |
Τιμή | 670,00€ |
Οι μεγάλες εταιρείες κατασκευής στρωμάτων διαθέτουν οργανωμένο δίκτυο πωλήσεων το οποίο περιλαμβάνει καταστήματα εταιρικά και franchise, καθώς και τοπικούς αντιπροσώπους.
Ο αριθμός των επιχειρήσεων εισαγωγής στρωμάτων είναι περιορισμένος. Εισαγωγές πραγματοποιούνται και από ορισμένες εταιρείες λιανικής που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο κλάδο του οικιακού εξοπλισμού (έπιπλα, διακοσμητικά είδη, φωτιστικά, λευκά είδη κλπ).
Η ζήτηση για στρώματα καλύπτεται ουσιαστικά από την εγχώρια παραγωγή. Αύξηση παρουσιάζει η συνολική εγχώρια παραγωγή στρωμάτων την τελευταία πενταετία, μετά τη ραγδαία μείωση που κατέγραψε την περίοδο 2008-2013 (σωρευτική μείωση 46,9%). Η ποσότητα των παραγομένων στρωμάτων εκτιμάται ότι σημείωσε οριακή αύξηση 1,1% σε σχέση με το 2017. Το 2019 προβλέπεται μικρή αύξηση της παραγωγής, με ρυθμό της τάξης του 2%.
Η εξαγωγική επίδοση του κλάδου έχει ενισχυθεί, καθώς αντιπροσωπεύει ποσοστό 17%-18% επί της συνολικής παραγωγής τα τελευταία τρία έτη (2008: 3%).
Μικρή αύξηση εμφανίζει και το μέγεθος της συνολικής εγχώριας κατανάλωσης στρωμάτων την περίοδο 2014-2018, με μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής 3,5%. Η συνολική αγορά εκτιμάται ότι κατεγραψε αύξηση 3,7% έναντι του 2017 (αύξηση 18,5% συγκριτικά με το 2013). Σύμφωνα με εκτιμήσεις, αναμένεται περαιτέρω αύξηση της κατανάλωσης και το 2019 (+2,7%).
Η συνολική αξία των εισαγόμενων στρωμάτων παρουσίασε αύξηση την περίοδο 2013-2017, με εξαίρεση μόνο το 2015 (-5,0%). Η σωρευτική αύξηση της εξεταζόμενης πενταετίας διαμορφώθηκε στο 25,3%.
Τα στρώματα από μεταλλικά ελατήρια κατέχουν διαχρονικά το μεγαλύτερο ποσοστό στη συνολική αξία εισαγωγών, αποσπώντας ποσοστό 48,5% το 2017. Ακολουθούν τα στρώματα από άλλες ύλες με ποσοστό 29%, τα στρώματα από κυψελώδεις πλαστικές ύλες με 21,3% και τα στρώματα με κυψελώδες καουτσούκ με ποσοστό μόλις 1,2% το ίδιο έτος.
Περιορισμοί της Μελέτης
Γενικά Πληροφοριακά Στοιχεία
Εισαγωγή
Βασικά Χαρακτηριστικά του Κλάδου
Η Ζήτηση Στρωμάτων
Παράγοντες που Επηρεάζουν τη Ζήτηση
Η Προσφορά του Κλάδου
Δομή και Διάρθρωση του Κλάδου
Πωλήσεις Επιχειρήσεων Παραγωγής Στρωμάτων
Πωλήσεις Επιχειρήσεων Εισαγωγής Στρωμάτων
Πιστοληπτική Ικανότητα – Συναλλακτική Συμπεριφορά των Επιχειρήσεων
Χρηματοοικονομικοί Δείκτες Παραγωγικών Επιχειρήσεων
-Κερδοφορία
-Αποδοτικότητα
-Ρευστότητα
-Χρηματοοικονομική Διάρθρωση
-Δραστηριότητα
Ομαδοποιημένος Ισολογισμός Παραγωγικών Επιχειρήσεων
Κατάταξη Παραγωγικών Εταιρειών βάσει Επιλεγμένων Λογαριασμών
Η Εγχώρια Αγορά Στρωμάτων
Εγχώρια Παραγωγή
Μέγεθος Εγχώριας Παραγωγής Στρωμάτων
Δείκτες του Κλάδου Κατασκευής Στρωμάτων
Εξωτερικό Εμπόριο – Εισαγωγές
Εισαγωγές – Χώρες Προέλευσης
Εξωτερικό Εμπόριο – Εξαγωγές
Εξαγωγές – Χώρες Προορισμού
Εμπορικό Ισοζύγιο
Εγχώρια Αγορά Στρωμάτων
Διάρθρωση της Αγοράς ανά Κατηγορία Στρωμάτων
Μερίδια Αγοράς Επιχειρήσεων του Κλάδου
Η Αγορά Στρωμάτων στην Ε.Ε.
H Παραγωγή Στρωμάτων στην Ε.Ε.
Εξωτερικό Εμπόριο στην Ε.Ε.
Εξωτερικό Εμπόριο της Ε.Ε. με Τρίτες Χώρες
Συμπεράσματα - Τάσεις και Προοπτικές
Ανάλυση του Ανταγωνιστικού Περιβάλλοντος (Porter)
SWOT Analysis
Τάσεις και Προοπτικές
-Ισολογισμοί Εταιρειών του Κλάδου
-Benchmarking Εταιρειών του Κλάδου
-Προφίλ Εταιρειών του Κλάδου