Share

Κλαδικές Μελέτες

 
Χώρα
Κατηγορίες
Τίτλος
Ημερομηνία Έκδοσης:
Από:
Έως:
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ
 
Κατηγορία: ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ Έκδοση: 4
Ημερομηνία: Σεπτέμβριος 2010 Χώρα: Ελλάδα
 
Γλώσσες: Ελληνικά: Διαθέσιμο Τιμή 670,00 € Αγοράστε  
  Αγγλικά: Μη Διαθέσιμο
  Βουλγάρικα: Μη Διαθέσιμο
  Ρουμάνικα: Μη Διαθέσιμο
  Σέρβικα: Μη Διαθέσιμο
Σύνοψη

1. Εισαγωγή - Γενικά Χαρακτηριστικά του Κλάδου
1.1 Επισκόπηση Οικονομικών Εξελίξεων
 -Ελληνική Οικονομία
 -Διεθνής Οικονομία
1.2 Εισαγωγή
1.3 Γενικά Χαρακτηριστικά του Κλάδου
1.4 Θεσμικό Πλαίσιο

2. Η Ζήτηση Καλλυντικών
2.1 Παράγοντες που Επηρεάζουν τη Ζήτηση Καλλυντικών
2.2 Δείκτες Λιανικού Εμπορίου
Παράρτημα Κεφαλαίου 2

3. Η Προσφορά της Αγοράς Καταστημάτων Λιανικής Διάθεσης Καλλυντικών
3.1 Δομή της Λιανικής Αγοράς Καλλυντικών (Είδη Καταστημάτων - Επιχειρήσεων)
3.2 Διαφημιστική Δαπάνη Επιχειρήσεων Λιανικής Διάθεσης Καλλυντικών
3.3 Δίκτυα Διανομής - Προώθηση Προϊόντων - Εμπορική Πολιτική
3.4 Παρουσίαση των Επιχειρήσεων Εκμετάλλευσης Καταστημάτων Λιανικής Διάθεσης Καλλυντικών
3.5 Πωλήσεις Επιχειρήσεων Εκμετάλλευσης Καταστημάτων Λιανικής Διάθεσης Καλλυντικών
3.6 Χρηματοοικονομική Ανάλυση Επιχειρήσεων Εκμετάλλευσης Καταστημάτων Λιανικής Διάθεσης Καλλυντικών
 -Κερδοφορία
 -Αποδοτικότητα
 -Ρευστότητα
 -Χρηματοοικονομική Διάρθρωση
 -Δραστηριότητα
 -Ομαδοποιημένοι Ισολογισμοί
3.7 Εξέλιξη Πιστοληπτικής Ικανότητας του Κλάδου
3.7.1 Πιστοληπτική Ικανότητα των Επιχειρήσεων της Μελέτης
3.7.2 Πιστοληπτική Ικανότητα του Κλάδου Εμπόριο (Φάρμακα - Καλλυντικά - Απορρυπαντικά)
3.8 Εξέλιξη Συναλλακτικής Συμπεριφοράς του Κλάδου
3.8.1 Συναλλακτική Συμπεριφορά των Επιχειρήσεων της Μελέτης
3.8.2 Συναλλακτική Συμπεριφορά του Κλάδου Εμπόριο (Φάρμακα - Καλλυντικά - Απορρυπαντικά)
Παράρτημα Κεφαλαίου 3

4. Εγχώρια Αγορά Καταστημάτων Λιανικής Διάθεσης Καλλυντικών
4.1 Αριθμός Καταστημάτων - Σημείων Πώλησης και Γεωγραφική Κατανομή της Λιανικής Αγοράς Καλλυντικών
4.2 Κατανομή της Λιανικής Αγοράς Καλλυντικών κατά Μέγεθος Καταστημάτων - Ωφέλιμου Χώρου Λιανικής
4.3 Μέγεθος Αγοράς Καταστημάτων Λιανικής Διάθεσης Καλλυντικών
 -Η Συγκέντρωση στον Κλάδο - Μερίδια Αγοράς (2009)

5. Ευρωπαϊκή Αγορά Καλλυντικών

6. Συμπεράσματα και Προοπτικές του Κλάδου
 -Ανάλυση Ανταγωνιστικού Περιβάλλοντος
 -Είσοδος Νέων Ανταγωνιστών
 -Κίνδυνοι από Υποκατάστατα Προϊόντα
 -Διαπραγματευτική Δύναμη Προμηθευτών
 -Διαπραγματευτική Δύναμη Αγοραστών
 -Ανταγωνισμός μεταξύ Επιχειρήσεων του Κλάδου
 -Ανάλυση SWOT
 -Οικονομικά Αποτελέσματα
 -Πιστοληπτική Ικανότητα των Επιχειρήσεων - Συναλλακτική Συμπεριφορά
 -Προοπτικές
Παράρτημα Ι: Διευθύνσεις Καταστημάτων Λιανικής Διάθεσης Καλλυντικών
Παράρτημα ΙΙ: Ισολογισμοί Εταιρειών του Κλάδου
Παράρτημα ΙΙΙ: Κατάλογος Κλαδικών Μελετών που έχουν εκπονηθεί από τη Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group A.E.

 -Benchmarking Εταιρειών Εκμετάλλευσης Καταστημάτων Λιανικής Διάθεσης Καλλυντικών

ΠΙΝΑΚΕΣ

Πίνακας 2.1 Υπολογιζόμενος πληθυσμός της Ελλάδας κατά φύλο και ομάδες ηλικιών (2009)
Πίνακας 2.2 Δείκτης κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου ανά είδος καταστημάτων (2005-2009)
Πίνακας 2.3 Δείκτης όγκου στο λιανικό εμπόριο ανά είδος καταστημάτων (2005-2009)
Π2.1 Μέσος όρος μηνιαίων αγορών των νοικοκυριών ανά κατηγορία περιοχής
Π2.2 Μέσος όρος μηνιαίων αγορών κατά τάξεις μηνιαίων συνολικών αγορών
Π2.3 Μέσος όρος μηνιαίων αγορών κατά τάξεις μηνιαίου συνολικού εισοδήματος
Πίνακας 3.1 Επιχειρήσεις εκμετάλλευσης καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών
Πίνακας 3.2 Πωλήσεις επιχειρήσεων εκμετάλλευσης καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών (2005-2009)
Πίνακας 3.3 Επωνυμίες επιχειρήσεων εκμετάλλευσης καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών για την ανάγνωση των διαγραμμάτων
Πίνακας 3.4 Πιστοληπτική Ικανότητα των Επιχειρήσεων της Μελέτης (2010-2009)
Πίνακας 3.5 Πιστοληπτική Ικανότητα του Κλάδου Εμπόριο (Φάρμακα - Καλλυντικά - Απορρυπαντικά) (2010)
Πίνακας 3.7 Συναλλακτική Συμπεριφορά του Κλάδου Εμπόριο (Φάρμακα - Καλλυντικά - Απορρυπαντικά) (2010-2009)
Πίνακας 3.6 Συναλλακτική Συμπεριφορά των Επιχειρήσεων της Μελέτης (2010-2009)
Π3.1 Διαφημιστική δαπάνη καταστημάτων καλλυντικών ανά μέσο ενημέρωσης (2005-2009)
Π3.2 Διαφημιστική δαπάνη καταστημάτων καλλυντικών ανά εμπορικό σήμα (2008-2009)
Π3.3 Τυπολόγιο χρηματοοικονομικών δεικτών
Π3.4 Δείκτες κερδοφορίας επιχειρήσεων εκμετάλλευσης καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών (2005-2009)
Π3.5 Δείκτες αποδοτικότητας επιχειρήσεων εκμετάλλευσης καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών (2005-2009)
Π3.6 Δείκτες ρευστότητας επιχειρήσεων εκμετάλλευσης καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών (2005-2009)
Π3.7 Δείκτες χρηματοοικονομικής διάρθρωσης επιχειρήσεων εκμετάλλευσης καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών (2005-2009)
Π3.8 Δείκτες δραστηριότητας επιχειρήσεων εκμετάλλευσης καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών (2005-2009)
Π3.9 Ομαδοποιημένος ισολογισμός επιχειρήσεων εκμετάλλευσης καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών (2008-2009)
Π3.10 Ομαδοποιημένος ισολογισμός κερδοφόρων επιχειρήσεων εκμετάλλευσης καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών (2008-2009)
Π3.11 Ομαδοποιημένος ισολογισμός ζημιογόνων επιχειρήσεων εκμετάλλευσης καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών (2008-2009)
Πίνακας 4.1 Μέγεθος αγοράς καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών (2004-2010)
Πίνακας 4.2 Μερίδια αγοράς καταστημάτων καλλυντικών και πολυκαταστημάτων (2009)
Πίνακας 5.1 Η ευρωπαϊκή αγορά καλλυντικών σε τιμές λιανικής (2006-2009)
Πίνακας 5.2 Πωλήσεις καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών στην Ιταλία (2000-2010)
Πίνακας 5.3 Πωλήσεις καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών στη Γερμανία (2001-2009)

ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ

Διάγραμμα 3.1 Διαφημιστική δαπάνη καταστημάτων καλλυντικών (2005-2009)
Διάγραμμα 3.2 Εξέλιξη δεικτών κερδοφορίας επιχειρήσεων εκμετάλλευσης καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών (2005-2009)
Διάγραμμα 3.3 Εξέλιξη δεικτών αποδοτικότητας επιχειρήσεων εκμετάλλευσης καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών (2005-2009)
Διάγραμμα 3.4 Εξέλιξη δεικτών ρευστότητας επιχειρήσεων εκμετάλλευσης καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών (2005-2009)
Διάγραμμα 3.5 Εξέλιξη δεικτών χρηματοοικονομικής διάρθρωσης επιχειρήσεων εκμετάλλευσης καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών (2005-2009)
Διάγραμμα 3.6 Εξέλιξη δεικτών δραστηριότητας επιχειρήσεων εκμετάλλευσης καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών (2005-2009)
Διάγραμμα 4.1 Γεωγραφική κατανομή καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών (2010)
Διάγραμμα 4.2 Κατανομή καταστημάτων λιανικής διάθεσης καλλυντικών βάσει ωφέλιμου χώρου (2010)
Διάγραμμα 5.1 Η αγορά καλλυντικών της Ευρώπης σε τιμές λιανικής (2009)
Διάγραμμα 5.2 Διάρθρωση της αγοράς καλλυντικών της Ευρώπης σε τιμές λιανικής (2008)
Διάγραμμα 5.3 Διάρθρωση της αγοράς καλλυντικών της Ιταλίας ανά κανάλι διανομής (2009)
Διάγραμμα 5.4 Διάρθρωση των πωλήσεων καλλυντικών μέσω καταστημάτων στην Ιταλία (2009)
Διάγραμμα 5.5 Διάρθρωση της αγοράς καλλυντικών στη Γερμανία ανά κανάλι διανομής (2009)
Διάγραμμα 5.6 Διάρθρωση των πωλήσεων καλλυντικών μέσω καταστημάτων στη Γερμανία (2008-2009)