Share

Κλαδικές Μελέτες

 
Χώρα
Κατηγορίες
Τίτλος
Ημερομηνία Έκδοσης:
Από:
Έως:
ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΩΝ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ (FAST FOOD)
 
Κατηγορία: ΛΟΙΠΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Έκδοση: 15
Ημερομηνία: Φεβρουάριος 2018 Χώρα: Ελλάδα
 
Γλώσσες: Ελληνικά: Διαθέσιμο Τιμή 670,00 € Αγοράστε  
  Αγγλικά: Μη Διαθέσιμο
  Βουλγάρικα: Μη Διαθέσιμο
  Ρουμάνικα: Μη Διαθέσιμο
  Σέρβικα: Μη Διαθέσιμο

Σύνοψη 

1. Εισαγωγή – Γενικά Χαρακτηριστικά του Κλάδου 
1.1 Μεθοδολογία Εκπόνησης των Κλαδικών Μελετών
1.2 Εισαγωγή
1.3 Γενικά Χαρακτηριστικά του Κλάδου
1.3.1 Αλυσίδες Εστιατορίων Burger
1.3.2 Αλυσίδες Εστιατορίων Pizza
1.3.3 Αλυσίδες Εστιατορίων Snack-Sandwich
1.3.4 Λοιπές αλυσίδες
1.4 Ο Θεσμός της Δικαιόχρησης (Franchise) στην Ελλάδα

2. Παράγοντες που Επηρεάζουν τη Ζήτηση 
2.1 Κοινωνικοί – Δημογραφικοί Παράγοντες
2.2 Οικονομικοί Παράγοντες
Παράρτημα Κεφαλαίου 2

3. H Προσφορά του Κλάδου των Αλυσίδων Εστιατορίων Γρήγορης Εξυπηρέτησης 
3.1 Δομή και Διάρθρωση του Κλάδου - Γενικά Χαρακτηριστικά
3.2 Συνοπτική Παρουσίαση Επιχειρήσεων Εκμετάλλευσης Αλυσίδων Εστιατορίων Γρήγορης Εξυπηρέτησης 
3.3 Πωλήσεις Επιχειρήσεων Εκμετάλλευσης Αλυσίδων Εστιατορίων Γρήγορης Εξυπηρέτησης
3.4 Εξέλιξη Πιστοληπτικής Ικανότητας του Κλάδου
3.4.1 Πιστοληπτική Ικανότητα των Επιχειρήσεων της Μελέτης
3.4.2 Πιστοληπτική Ικανότητα του Κλάδου: “Εστιατόρια - Κέντρα Διασκέδασης”
3.5 Εξέλιξη Συναλλακτικής Συμπεριφοράς του Κλάδου
3.5.1 Συναλλακτική Συμπεριφορά των Επιχειρήσεων της Μελέτης
3.5.2 Συναλλακτική Συμπεριφορά του Κλάδου: “Εστιατόρια - Κέντρα Διασκέδασης”
3.6 Δίκτυα Καταστημάτων
-Συνολικός Αριθμός Καταστημάτων Αλυσίδων του Κλάδου
-Καταστήματα Αλυσίδων Εστιατορίων με Βάση το Burger
-Καταστήματα Αλυσίδων Εστιατορίων με Βάση την Pizza
-Καταστήματα Αλυσίδων Εστιατορίων Snack - Sandwich
-Καταστήματα Λοιπών Αλυσίδων
-Καταστήματα σε Κλειστές Αγορές
-Γεωγραφική Αποτύπωση
Παράρτημα Κεφαλαίου 3

4. Χρηματοοικονομική Ανάλυση
4.1 Χρηματοοικονομική Ανάλυση Επιχειρήσεων του Κλάδου
-Κερδοφορία
-Αποδοτικότητα
-Ρευστότητα
-Χρηματοοικονομική Διάρθρωση
-Δραστηριότητα
-Ομαδοποιημένος ισολογισμός
-Σύγκριση Οικονομικών Δεικτών Εταιρειών σε σχέση με τον Κλάδο – Benchmarking
4.2 Κατάταξη των Επιχειρήσεων του Κλάδου βάσει Βασικών Λογαριασμών
Παράρτημα Κεφαλαίου 4

5. Η Αγορά των Αλυσίδων Εστιατορίων Γρήγορης Εξυπηρέτησης
5.1 Εξέλιξη της συνολικής εγχώριας αγοράς
5.2 Διάρθρωση της Αγοράς ανά Κύρια Κατηγορία Εστίασης
5.3 Πρόβλεψη Αγοράς
5.4 Μερίδια Αγοράς Αλυσίδων του Κλάδου
5.5 Μέσος Όρος Πωλήσεων ανά Κατηγορία Καταστημάτων

6. Στοιχεία της Διεθνούς Αγοράς Εστίασης 
6.1 Γενικά Στοιχεία της αγοράς εστίασης των Η.Π.Α.
6.2 Η Αγορά των Εστιατορίων Γρήγορης Εξυπηρέτησης στις Η.Π.Α.
Παράρτημα Κεφαλαίου 6

7. Συμπεράσματα –Προοπτικές 
7.1 Aνάλυση Ανταγωνιστικού Περιβάλλοντος
-Γενικά
-Είσοδος Νέων Ανταγωνιστών
-Κίνδυνοι από Υποκατάστατα Προϊόντα/Υπηρεσίες
-Διαπραγματευτική Δύναμη Προμηθευτών
-Διαπραγματευτική Δύναμη Αγοραστών
-Ανταγωνισμός μεταξύ Επιχειρήσεων του Κλάδου
-Ανάλυση SWOT
-Προοπτικές
Παράρτημα Ι: Διευθύνσεις Καταστημάτων Αλυσίδων Εστιατορίων Γρήγορης Εξυπηρέτησης στην Ελλάδα
Παράρτημα ΙΙ: Επισκόπηση Οικονομικών Εξελίξεων
Παράρτημα ΙΙΙ: Ισολογισμοί Εταιρειών του Κλάδου
Παράρτημα ΙV: Κατάλογος Κλαδικών Μελετών που έχουν εκπονηθεί από τη Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group A.E.

• Benchmarking Επιχειρήσεων του Κλάδου

ΠΙΝΑΚΕΣ

Πίνακας 2.1 Κατανομή του συνόλου των νοικοκυριών ανά μέγεθος (2016) 
Πίνακας 2.2 Υπολογιζόμενος πληθυσμός της Ελλάδας κατά φύλο και ομάδες ηλικιών (2017) 
Πίνακας 2.3 Πληθυσμός και κατά κεφαλή μεγέθη (2009-2016)
Π2.1 Μέσος εβδομαδιαίος χρόνος εργασίας (σε ώρες) ανά απασχολούμενο σε χώρες της Ευρώπης (2014-2016)
Π2.2 Μέσος όρος μηνιαίων δαπανών των νοικοκυριών κατά περιοχές (2015-2016) 
Πίνακας 3.1 Συνοπτική παρουσίαση των επιχειρήσεων εκμετάλλευσης αλυσίδων εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης 
Πίνακας 3.2 Πωλήσεις Επιχειρήσεων  εκμετάλλευσης αλυσίδων εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης (2012-2016)  
Πίνακας 3.3 Πιστοληπτική Ικανότητα των Επιχειρήσεων της Μελέτης (2017 - 2016) 
Πίνακας 3.4 Πιστοληπτική ικανότητα του κλάδου: Εστιατόρια - Κέντρα Διασκέδασης (2017) 
Πίνακας 3.5 Συναλλακτική Συμπεριφορά  των Επιχειρήσεων της Μελέτης (2017 - 2016) 
Πίνακας 3.6 Συναλλακτική συμπεριφορά του Κλάδου: Εστιατόρια - Κέντρα Διασκέδασης (2017-2016) 
Πίνακας 3.7 Αριθμός καταστημάτων ανά κατηγορία εστίασης 
Π3.1 Αριθμός επιχειρήσεων γρήγορης εστίασης σε ορισμένους νομούς της χώρας (2018) 
Π3.2 Γεωγραφική κατανομή αλυσίδων εστιατορίων με βάση το Βurger  (Φεβρουάριος 2018) 
Π3.3 Γεωγραφική κατανομή αλυσίδων εστιατορίων με βάση την Pizza (Φεβρουάριος 2018) 
Π3.4 Γεωγραφική κατανομή αλυσίδων με βάση το Snack - Sandwich (Φεβρουάριος 2018) 
Π3.5 Γεωγραφική κατανομή λοιπών αλυσίδων εστιατορίων (Φεβρουάριος 2018) 
Πίνακας 4.1 Δείκτες κερδοφορίας των επιχειρήσεων του κλάδου (2012-2016) 
Πίνακας 4.2 Δείκτες αποδοτικότητας των επιχειρήσεων του κλάδου (2012-2016) 
Πίνακας 4.3 Δείκτες ρευστότητας των επιχειρήσεων του κλάδου (2012-2016) 
Πίνακας 4.4 Δείκτες χρηματοοικονομικής διάρθρωσης των επιχειρήσεων του κλάδου (2012-2016) 
Πίνακας 4.5 Δείκτες δραστηριότητας των επιχειρήσεων του κλάδου (2012-2016) 
Πίνακας 4.6 Ομαδοποιημένος Ισολογισμός των επιχειρήσεων του κλάδου (2012-2016, σε €) 
Πίνακας 4.7 Ποσοστιαίες Μεταβολές του Ομαδοποιημένου Ισολογισμού  των επιχειρήσεων του κλάδου (2012-2016) 
Πίνακας 4.8 Χρηματοοικονομικοί δείκτες της εταιρείας EVEREST Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ & ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ και σύγκριση με τον κλάδο (2014-2016) 
Πίνακας 4.9 Χρηματοοικονομικοί δείκτες της εταιρείας FOOD PLUS A.E.B.E. και σύγκριση με τον κλάδο (2014-2016) 
Πίνακας 4.10 Χρηματοοικονομικοί δείκτες της εταιρείας GOODY'S A.E. και σύγκριση με τον κλάδο (2014-2016)
Πίνακας 4.11 Χρηματοοικονομικοί δείκτες της εταιρείας PREMIER CAPITAL ΕΛΛΑΣ Α.Ε. και σύγκριση με τον κλάδο (2014-2016)
Πίνακας 4.12 Χρηματοοικονομικοί δείκτες της εταιρείας ROMA PIZZA Α.Ε.Β.Ε. και σύγκριση με τον κλάδο (2014-2016) 
Πίνακας 4.13 Χρηματοοικονομικοί δείκτες της εταιρείας ΑΝΑΤΡΟΝ Α.Ε. και σύγκριση με τον κλάδο (2014-2016)
Πίνακας 4.14 Χρηματοοικονομικοί δείκτες της εταιρείας ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΚΡΟΓΕΥΜΑΤΑ Α.Β.Ε.Ε. και σύγκριση με τον κλάδο (2014-2016) 
Πίνακας 4.15 Χρηματοοικονομικοί δείκτες της εταιρείας ΠΙΤΣΑ ΦΑΝ ΝΤΕΛΙΒΕΡΙ Α.Ε. και σύγκριση με τον κλάδο (2014-2016) 
Πίνακας 4.16 Κατάταξη των επιχειρήσεων του κλάδου βάσει Μικτών Κερδών (2015-2016) 
Πίνακας 4.17 Κατάταξη των επιχειρήσεων του κλάδου βάσει Καθαρών (προ φόρου) Κερδών (2015-2016) 
Πίνακας 4.18 Κατάταξη των επιχειρήσεων του κλάδου βάσει EBITDA (2015-2016) 
Πίνακας 4.19 Κατάταξη των επιχειρήσεων του κλάδου βάσει Ενεργητικού (2015-2016) 
Πίνακας 4.20 Κατάταξη των επιχειρήσεων του κλάδου βάσει Ιδίων Κεφαλαίων (2015-2016) 
Π4.1 Τυπολόγιο χρηματοοικονομικών δεικτών 
Πίνακας 5.1 Μέγεθος εγχώριας αγοράς εστίασης μέσω οργανωμένων αλυσίδων γρήγορης εξυπηρέτησης (1992-2017) 
Πίνακας 5.2 Μέγεθος εγχώριας αγοράς εστίασης μέσω οργανωμένων αλυσίδων γρήγορης εξυπηρέτησης ανά κατηγορία (2002-2017) 
Πίνακας 5.3 Ποσοστιαία κατανομή της εγχώριας αγοράς αλυσίδων εστίασης γρήγορης εξυπηρέτησης ανά κύρια κατηγορία (2002, 2017) 
Πίνακας 5.4 Πρόβλεψη του Συνολικού Μεγέθους Αγοράς (2018-2020) 
Πίνακας 5.5 Μερίδια αλυσίδων στη συνολική αγορά εστίασης μέσω οργανωμένων αλυσίδων γρήγορης εξυπηρέτησης (2017) 
Πίνακας 5.6 Μερίδια αγοράς αλυσίδων εστίασης γρήγορης εξυπηρέτησης τύπου pizza (2017) 
Πίνακας 5.7 Μέσος όρος πωλήσεων ανά κατηγορία καταστημάτων γρήγορης εξυπηρέτησης (2017) 
Π6.1 Οι 50 κορυφαίες αλυσίδες εστίασης γρήγορης εξυπηρέτησης στις ΗΠΑ (2016)

ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ

Διάγραμμα 2.1 Οι 5 πρώτες χώρες σε μέσο εβδομαδιαίο χρόνο εργασίας στην Ευρώπη 
Διάγραμμα 3.1 Γεωγραφική κατανομή των καταστημάτων του κλάδου (Φεβρουάριος 2018) 
Διάγραμμα 3.2 Χωροταξική κατανομή καταστημάτων αλυσίδων burger στην Αττική (Φεβρουάριος 2018) 
Διάγραμμα 3.3 Χωροταξική κατανομή καταστημάτων αλυσίδων burger στη Θεσσαλονίκη (Φεβρουάριος 2018)
Διάγραμμα 3.4 Χωροταξική κατανομή καταστημάτων αλυσίδων burger στην υπόλοιπη Ελλάδα (Φεβρουάριος 2018)
Διάγραμμα 3.5 Χωροταξική κατανομή καταστημάτων αλυσίδων pizza στην Αττική (Φεβρουάριος 2018) 
Διάγραμμα 3.6 Χωροταξική κατανομή καταστημάτων αλυσίδων pizza στη Θεσσαλονίκη (Φεβρουάριος 2018)
Διάγραμμα 3.7 Χωροταξική κατανομή καταστημάτων αλυσίδων pizza στην υπόλοιπη Ελλάδα (Φεβρουάριος 2018) 
Διάγραμμα 3.8 Χωροταξική κατανομή καταστημάτων αλυσίδων snack- sandwich στη Αθήνα (Φεβρουάριος 2018) 
Διάγραμμα 3.9 Χωροταξική κατανομή καταστημάτων αλυσίδων snack- sandwich στη Θεσσαλονίκη (Φεβρουάριος 2018)
Διάγραμμα 3.10 Χωροταξική κατανομή καταστημάτων αλυσίδων snack-sandwich στην υπόλοιπη Ελλάδα (Φεβρουάριος 2018) 
Διάγραμμα 3.11 Χωροταξική κατανομή καταστημάτων λοιπών αλυσίδων στην Αττική (Φεβρουάριος 2018)
Διάγραμμα 3.12 Χωροταξική κατανομή καταστημάτων λοιπών αλυσίδων στην Θεσσαλονική και στην  υπόλοιπη Ελλάδα (Φεβρουάριος 2018) 
Διάγραμμα 4.1 Εξέλιξη δεικτών κερδοφορίας  του κλάδου (2012-2016) 
Διάγραμμα 4.2 Εξέλιξη δεικτών αποδοτικότητας του κλάδου (2012-2016)
Διάγραμμα 4.3 Εξέλιξη δεικτών δραστηριότητας του κλάδου (2012-2016) 
Διάγραμμα 4.4 Βελτίωση/Επιδείνωση Βασικών Λογαριασμών (2016/2015) 
Διάγραμμα 5.1 Εξέλιξη της αξίας της αγοράς υπηρεσιών εστίασης μέσω οργανωμένων αλυσίδων γρήγορης εξυπηρέτησης (2007-2017)
Διάγραμμα 5.2 Ποσοστιαία κατανομή  της εγχώριας αγοράς αλυσίδων εστίασης γρήγορης εξυπηρέτησης ανά κύρια κατηγορία (2017)
Διάγραμμα 5.3 Πρόβλεψη εξέλιξης της εγχώριας αγοράς αλυσίδων εστίασης γρήγορης εξυπηρέτησης (2018-2020)  
Διάγραμμα 6.1 Η εξέλιξη των πωλήσεων στον κλάδο της εστίασης στις Η.Π.Α. (2013- 2017*) 
Διάγραμμα 6.1 Διάρθρωση των πωλήσεων στον κλάδο της εστίασης στις Η.Π.Α. (2017*) 
Διάγραμμα 6.2 Κατανομή των πωλήσεων των 50 κορυφαίων αλυσίδων ανά κατηγορία φαγητού (2016)